Multifunkcijski stojalo za plakate

Večnamenski prikazovalnik za plakate s kartušami Lastnosti izdelka Lep izgled, trdna struktura, prosto montaža, hitro razstavljanje in montaža, udoben transport. In kakovostno blago kaže slog je izvrstno, visoko in elegantno, imajo dober okrasni učinek, visoko kakovostno blago kaže ...

Podrobnosti izdelka


Multifunkcijski stojalo za plakate


  

Velikost:

Prilagojeno

Material:

K3 / A3 + 150g + 300gCCNB

Art papir: 128 g, 200 g, 250 g, 300 g

Duplex plošča s sivo hrbtno stranjo: 250g, 300g, 350g, 400g

Sivi papir: 250 g, 300 g, 350 g, 400 g

Obrtni papir: 250 g, 300 g, 350 g, 400 g

Valovit papir: A, B, C, E flavta

Tiskanje

Offset tisk, CMYK, 4C + Pantone

Površinska obdelava

Sijaj ali mat laminacija, oljna laminacija, lak, UV glede na potrebe strank.

Vzorec časa

3-5 delovnih dni

Čas proizvodnje

8 do 12 delovnih dni

Pakiranje

Notranja škatla v zunanji karton škatli

Dodatki

Sestavljanje ročnega, kovinskega ali plastičnega pribora, če je potrebno

Uporaba

Razstave, supermarketi, Chainstores, Trgovine, Oglaševanje

Trajanje trgovanja

EXW, FOB

Način dostave

Express, Air ali Sea

Plačilo

T / T, Western Union, Paypal

Pogoji plačila

30% depozit, stanje pred pošiljanjem


HTB1RunZQpXXXXXTXVXXq6xXFXXXc


Lastnosti izdelka


Čudovit videz, trdna struktura, brez montaže, hitro razstavljanje in montaža, udoben prevoz. In kakovostno blago kaže slog je odlično, visoko in elegantno, imajo dober okrasni učinek znova, visoko kakovostno blago kaže na obrabo, da bi izdelek pokazal čar, ki daje izjemno.


Product Application


Visokokakovostni stojalo za široko uporabo se uporablja za elektronsko, električno, cigareto, vino, farmacijo, očala, obrtna darila, kristalni izdelki, hotelske potrebščine, kulturne dobave, avtomobilske potrebščine, model 4S, avtomobilski model, plastični izdelki, kozmetični izdelki, , vzorčna dvorana zunanjih trgovskih podjetij in drugih izdelkov, ki jih je mogoče uporabiti tudi za razstavo v podjetju.


Glavna aplikacija


POP oglaševanje, eden od dveh stebrov oglaševalskih medijev, neposredno vpliva na prodajo izdelkov. Z vidika funkcije mora biti okno zaslona osredotočeno na vrsto psiholoških dejavnosti, kot so pozornost, zanimanje, želja in pomnilnik, preden potrošniki kupijo blago.




Clare Lee

E-pošta: sale02@displaystandpop.com

Whatsapp / TEL: +86 173 0265 2756

 



Povpraševanje