Dom > Industrije znanja > Vsebine

Barva embalaže design spretnosti za razumevanje je

Jan 26, 2015

Barva embalaže design tehnike vedeti naslednje točke: prvič, poskrbel za razmerje med barvo in embalaže; drugi je barvni kontrast in barve njuno razmerje. Teh dveh točk, so ključnega pomena za uporabo barv.

(A) nega

Potem, kot razmerje med barvo in da me briga embalaže, govorimo o tem? Predvsem skozi zunanji ovojnini barvo lahko razkrije Notranja embalaža ali sijaj. Narod hoteti obstati zmožen zagledati perceive embalaže ali mislijo v bistvu zakaj notranji embalaži. Za ta problem, sem rekel veliko krat več kot v zadnjem članku, vendar če lahko gremo v trgovino, da obremenitev je videl veliko blaga in odražajo to tak nega razmerje ni uspelo. Iti ven, notri, tako da potrošniki ne morem razmišljati o zakaj stvari pakirano blago. Seveda, to ni za prodajani igrati aktivno vlogo pri spodbujanju. Normalno embalaži barve biti tudi z različnimi stopnjami varnosti značilnost;

(1) napredek iz industrije, hrane, pakiranje svoje običajne barve osnovnih barv, rumeno, roza za izražanje tega daje občutek topline in bližine. Seveda, čaj, z veliko zelene, pijač, z veliko zeleno in modro, vino, pecivo z velikim rdečim veliko, veliko otroške hrane, kozmetike Kategorija rose obièajno barve predvsem primarne barve pink, roza in bela, svetlo zelena, svetlo modra, temno rjava kot veliko, da se poudari fantastično toplo in elegantno, oblačila obutev in veliko bolj temno zelena , temno modra, rjave ali sive barve čim več, izpostaviti mirno teže in elegantno beauty.